2016. november 16., szerda

Sál télire

Két kisgyerek mellett, azt hittem, csak tavaszra fogok elkészülni a sálammal, de sikerült!! Van télire sálam! Ne kérdezzétek, hol a többi, állandóan elhagyom őket, egyszer még a férjem egyik sálját is elhagytam az egyetemen. De volt olyan is, hogy alsós koromban a templomban hagytam a sapkámat, meg olyan is, hogy szintén gyerekként elhagytam az egyik kesztyűmet, majd megtaláltam, de hazafele meg elhagytam a másikat. 


Megnyugtatok mindenkit: a gyerekeim még megvannak. És a fejem is a helyén. Csak néha - sokszor - a felhők között... Ezt bizonyítandó mutatok egy fotót a Kacskaringó (ex-Barka) Malom fonalakból, háttérben az én kis bogyómmal. A feketéből csináltam a sálat, két gombolyag kellett hozzá. A minta a ravelyn ingyen elérhető.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése