2017. november 1., szerda

A bölcs asszony építi házát {ingyenes minta}

Még évekkel ezelőtt terveztem egy mintát. Most végre ki is hímeztem és bekereteztettem. Azért készítettem, hogy ez a bibliai idézet mindig a szemem előtt legyen és emlékeztethessen rá, milyen fontos és szép feladatom is van nekem. A mintát a Viktória-korabeli keretek ihlették, a színek pedig a kedvenceim közül valóak: sötétlila, sötétzöld és kiegészítésül a lila egy világosabb árnyalata.


111x81 öltés a minta mérete. Keresztszemmel készült, csak a Péld 14,1 feliratot kellett száröltéssel hímezni. Ez utóbbi mintarész miatt azt ajánlom, hogy sűrű szövésű hímzővászonon dolgozzatok és kétlyukanként öltsetek, mert itt van, hogy köztes lyukba kell bökni a tűt.

Én DMC-fonalakkal dolgoztam, de persze bármilyennel elkészíthető, és a szívariációk is végtelenek.
 

A minta személyes célra ingyen felhasználható. Nagyon örülnék neki, ha hozzászólásban jeleznétek, hogyha kihímeztétek a mintámat!

Jó öltögetést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése