2018. február 8., csütörtök

Így vásárolok japán kézimunkakönyvet

Aki olvassa a blogomat, az tudja, hogy finoman szólva is odáig vagyok a japán horgolós könyvekért. Amit pedig megtehetek annak ellenére, hogy nem tudok japánul, hiszen a minden minta ilyen remekül olvasható rajzokon alapul. De felmerülhet a kérdés, hogy jutok én hozzá ezekhez? És te hogy juthatsz hozzájuk?

Hát Hong Kongból! :-) Az Etsyn ugyanis van valaki, aki árulja őket (CollcectingLife), és szerintem nem vészes sem az áruk, sem pedig a postaköltség. És hiába van messze, két héten belül ideér.

Na jó, de hogy döntsed el, melyik kiadványt vegyed meg? Sajnos csak úgy tudod, hogy vásárlás előtt illegális utakon beszerzed/belenézel, pl. az issuu.com-ra fel van töltve a legtöbb könyv.


Ígérem, hogy lesz majd kézimunkás bejegyzés is, hiszen dolgozom valamin, mégpedig a Netherfield Evening Bag nevű kis szütyőn a Jane Austen Knits 2012 őszi számából. Itt van róla egy kép babakorából, most már sokkal előrébb járok, majdnem kész az egyik oldal. (Kétszer kell megkötni ugyanazt.)


Amúgy az Üvöltö szeleket nem ajánlom, szerintem borzasztó. Ennyi gyűlölet és szenvedés egy könyvben... azért végigolvastam, mert érdekelt a vége, de soha-soha többé! Ha Yorkshire, akkor inkább Dr. Herriottal járom a tanyákat. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése