2018. május 17., csütörtök

Kokárdák

Hihetetlen, hogy több, mint két hónap kellett, hogy megírjam ezt a bejegyzést. Szóval készítettem két kokárdát. Éjfélkor. Mivel 14-én este jöttem rá, hogy nincsenek meg a kokárdáink. Pedig legalább egy biztosan van valahol. Valahol...


Úgyhogy őrült google-zás, nem alvás, eszeveszett horgolás következett. Ez a két kokárda lett az eredménye. A nagy plecsni viccesen néz ki, tudom, de a másik egész pofás lett. Csak azt már nem volt lelki energiám mégegyszer elkészíteni, mert másra se tudtam gondolni, minthogy bele akarok zuhanni az ágyba végre. Mindenesetre kicsit úgy érezhettem magam, mint egy XXI. századi Szendrey Júlia. Bár szerencsére sokkal normálisabb férjem van. (Bocsi, Petőfi. A verseidet azért szeretem :-)) )

A kicsi kokárda 1,5 mm-s tűvel készült Puppets Perlé fonalból. A nagy Drops Paris fonalból és ha jól rémlik, 4 mm-s tűvel. A minta innen van. Amúgy kaptam a férjemtől azóta jópár méret Tulip Etimo Rose tűt (itt írtam róluk), és odavagyok. Meg vissza. Megérte beruházni rájuk. :-)

Amúgy hogy kicsit izgalomba hozzalak titeket, annyit elárulok, hogy sebtiben befejeztem egy hímzésemet, amit még 2015-ben kezdtem, és most épp a keretezőnél pihen, 25-én mehetek érte. A másik pedig, hogy hamarosan kész lesz a Netherfield Evening Bag. Szóval a blog kicsit feltámad majd a hamvaiból az elkövetkezőkben, legalábbis két bejegyzés erejéig biztosan! Már a kisebbik fiam is elért arra a fejlettségi szintre, hogy lehet tőle kézimunkázni, úgyhogy végre megint tudok napi 1,5-2 órát ilyen úri huncutságokkal tölteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése