2020. június 26., péntek

Három könyvjelző

A nagyobbik fiam elballagott az óvodából. Búcsúajándéknak egy-egy könyvjelzőt készítettem a két óvónéninek és a dadusnak.


Először meghímeztem a mintákat. Aztán egy pamut anyagból kivágtam egy akkora darabot, mint a könyvjelző. Összeillesztettem őket és penekaöltéssel körbeszegtem. Utána pedig körbehorgoltam.


Tudom, nem lettek tökéletesek, de örülök, hogy egyedi, kézzel készült ajándékot tudtunk adni, ami hasznos is. Legalábbis én mindig könyvjelzőhiányban szenvedek, mert eltűnnek, mint a fél zoknik... :-)


A mintákat a Pinteresten találtam, itt vannak, ha esetleg Ti is ki szeretnétek varrni őket. DMC-fonalalat használtam, de nem minden esetben követtem a megadott kódokat, hanem másik színt választottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése