2018. július 24., kedd

Ír virágok


Egy kis kihagyás után a kötéssel kezdtem visszatalálni a kézimunkához, készülget a lila pulóverem. De aztán fogtam, és elvarrtam a három ír csipke motívumot, amit még a régi házban készítettem. Szeretnék egy főkötőt csinálni. Ennek apropóján tanulok meg ír csipkét készíteni, hogy utána végre nekieshessek a csetnekinek is.

Laura segített, azt mondta, túl szorosra húztam a vadrózsa (legnagyobb minta) betétszálát, ezért nem egyenletes. Amúgy meg minden tőle jön most ebből a projectből. Neki hála ismertem meg az ír csipkét (az ő munkáit ld. itt) és Szomaházy Istvánt is, akinek a könyvén fotóztam a motívumokat. A csecsemőnek minden vicc új... Ja, és persze ő már csetnekit is csinált. :-) Amúgy a kis virágot kifordítva sikerült elkészítenem, a lóherét pedig nagyon utáltam munka közben. Ez van, ilyenek a kezdetek.

A minta amúgy Christening Bonnet to Irish Crochet néven fut és a Piecework magazin 2014. május-júniusi számában található meg. Máire Treanor tervezte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése